" NIEUW " platform op de vastgoedmarkt
Plaatsbeschrijvingen kosteloos:
Plaatsbeschrijvingen voortaan kosteloos voor u als makelaar en/of beheerder! Via onze plaatsbeschrijving app kan uw kantoor vanaf nu ook zelf plaatsbeschrijvingen uitvoeren, supersnel in slechts +/- 1h (geen layout, tekst, foto aanpassingen meer nodig op kantoor).
- Met uw gsm / ipad ter plaatse een nieuwe plaatsbeschrijving opstarten, alles vastleggen d.m.v. foto's met tekst. Eventuele vastgestelde schade kan hier ook direct worden doorgestuurd naar uw nodige vakman voor offerte of herstel. De plaatsbeschrijving kan zelfs ter plaatse afgehandeld en verstuurd worden, zo zit enkele seconden later deze volledig kant en klare plaatsbeschrijving al in de mailbox van de makelaar, huurder en eigenaar.
Herstellingen beheer kosteloos:
Herstellingen beheer voortaan kosteloos voor u als makelaar en/of beheerder! Via onze herstelling en beheer apps kan uw kantoor vanaf nu moeiteloos herstellingen laten uitvoeren.
- Huurder meldt probleem / herstelling aan het pand voortaan met zijn gsm via onze app
- Beheerder hoeft enkel nog het probleem / herstelling te aanvaarden of af te wijzen
- Vakman wordt via onze app op gsm gecontacteerd per sector voor offerte of herstel
- Beheerder wordt altijd op de hoogte gehouden en beslist terwijl het platform alles regelt voor u
- Eigenaar wordt via de app op de hoogte gehouden over toestand van zijn panden
- Uw verzekeringsmakelaar krijgt het dossier automatisch aan bij een schade probleem / herstelling
Hoe kan dit alles nu kosteloos: voor u als makelaar en/of beheerder?
Allle partijen staan per rol en via ons platform met elkaar altijd in contact waardoor een herstelling veel vlugger opgelost en hersteld wordt, dit zowel voor problemen die gemeld worden door een huuder, als problemen die vastgesteld worden binnen een plaatsbeschrijving.
- Huurders sneller tevreden en krijgen een nog betere service
- Uw vakmannen kunnen meer werk verzetten en verliezen géén tijd meer
- Beheerder wordt in alles alles op de hoogte gehouden terwijl het platform alles regelt voor u
- Eigenaar wordt via de app mee op de hoogte gehouden over toestand van zijn panden
- Uw verzekeringsmakelaar krijgt het dossier automatisch aan bij een schade probleem / herstelling
- Uw vakman krijgt veel méér werk met véél minder tijdsverlies, wij rekenen dus enkel de vakman een fee van max. 9% aan / uitgevoerde herstelling
- Iedereen in de volledige flow wordt nu steeds correct en zonder tijdsverlies op de hoogte gehouden
- Zo ontstaat er een WIN / WIN situatie voor éénieder die via het SOS handyman platform werkt.